תוכנה לניהול משימות – פרופר טיים

פתח חשבון ניסיון ל-14 יום עכשיו!


ניהול משימות

תוכנה לניהול משימות

כל עובד בין אם הוא עובד על משימה או פרויקט לבדו או בשיתוף פעולה עם צוות, צריך לנהל את הפרודוקטיביות שלו. מדובר הן על משימות חיצוניות ללקוחות כמו במשרדי רו”ח או משרדי פרסום למשל והן על משימות פנימיות של כל עובד שיווק, משאבי אנוש או מנהל כספים. עם שעון נוכחות ומשימות פרופרטיים תוכל לנהל משימות ופרויקטים, לדווח און ליין על שעות העבודה בעבור המשימות הללו בהתאם לפרויקטים בזמן אמת.

תוכנת ניהול משימות מגוון אפשרויות

ניתן לנהל זמן בכמה אפשרויות. אם זה בניהול בדו”ח אקסל פשוט ואם זה באמצעות תוכנות כגון: מערכות CRM – Customer Relationship Management, מערכות ERP – Enterprise Resource Planning ועוד. חשוב מאד להבין את הצורך והדרישה, את קלות השימוש בכלי הנבחר, את הזמן שלוקח להקליד ולאסוף נתונים ולהעברתם הלאה וכמובן את המחיר.
אין צורך לחברות קטנות ובינוניות – SMB לרכוש מערכות מסורבלות ויקרות המכילות פונקציות רבות ומסובכות אם צורכן למשל הוא ניהול משימות ו/או ניהול נוכחות. עבור צורך זה בשנים האחרונות הנטייה הגוברת בקרב חברות היא להשתמש בתוכנות לניהול משימות המתנהלות בשיטת מערכות SaaS – Software as a Service. מערכת מסוג SaaS כדוגמת שעון נוכחות ProperTime, הינה תוכנה לניהול משימות ונוכחות. ניתן לדווח ולהשתמש במערכת מכל מקום עם גישה לאינטרנט, המערכת ידידותית ונוחה הן למשתמש המדווח והן למנהל שרואה את הדוחות המלאים. המערכת זולה יחסית, מתומחרת לפי פר משתמש והלקוחות נהנים מחידושים רבים ללא תוספת עלויות. בד”כ ניתן להתממשק למערכות נוספות וההתעסקות המנהלתית סביב המערכת מתקצרת פי עשרות אחוזים אם לא יותר.

פתח חשבון ניסיון ל-14 יום עכשיו!

ללא התחייבות!
ללא כרטיס
אשראי!

Arrow