המערכת המאושרת לדיווח שעות עבודה למדען הראשי

מערכת דיווח שעות היחידה שמונעת פסילת מענקים ודיווחים!

ProperTime Timesheet

גייסתם מענק מהמדען הראשי? שמרו עליו היטב ואל תיפלו בדברים הקטנים!

נהלי המדען הראשי מגדירים כי המנהלים ועובדיהם מחויבים במילוי דו"ח שעות חודשי, הכולל את חתימתו של העובד ושל מנהל הפרויקט, כאשר רשות החדשנות מגבירה את האכיפה על כללי הדיווח.

עם מערכת דיווח השעות של ProperTime, אין צורך להסתבך עם עבודה ידנית ופספוס טעויות בדיווח. כל דיווח שמבוצע במערכת, עובר בדיקה אל מול נהלי רשות החדשנות והמערכת מתריעה בכדי לשמור על דיווח תקין ומאושר!

הכירו את יתרונות המערכת

Effective

מניעת פסילות

ProperTime מונעת את פסילת הדיווחים והמענקים על ידי אכיפה אוטומטית של נהלי המדען, כך שתוכלו לשמר את כספי הגיוס

Personal

אפשרות לדיווח מהנייד

המערכת ידידותית לשימוש והיא היחידה שמאפשרת גישה ודיווח מהאפליקציה בנייד, בהתאם לקריטריונים של הרשות לחדשנות ולהגדרת טווח מורשה

Configurable

הנפקת דו"חות

המערכת מתאימה בקפידה לדרישות החדשות של רשות החדשנות ותומכת בדו"ח השעות המפורט אותו היא דורשת

אל תרשה לעסק שלך להפסיד את כספי המענק!

מערכת מאושרת לדיווח נוכחות על ידי רשות החדשנות

התקדם למערכת ProperTime

למה לבחור במערכת Propertime?

Enterprise

עמידה בכל דרישות הרשות

מערכת ProperTime עומדת בכל דרישות הרשות ומאפשרת לעסקים ליהנות מניצול מלא של כספי המדען, על ידי דיווח נוכחות בשעון נוכחות חכם וידידותי המאושר על ידי רשות החדשנות ומונע פסילת שעות דיווח ונזק כספי עצום. כמו כן, המערכת מעודכנת בכל הדרישות החדשות ומשתנה בהתאם.

Design

שליטה מלאה מכל מקום

ProperTime מאפשרת לבעלי עסקים שקיבלו אישור למענקי המדען הראשי לקבל גישה מהירה לנתונים מכל מקום ובכל זמן ממערכת ה- WEB, מהמובייל ומהשעון הפיזי. בדרך זו תוכלו לחסוך 'כאבי ראש' ולשלוט על הדיווח מכל מקום ומכל העולם (יתרון עצום לחברות ומנהלים אשר טסים לחו"ל ורוצים לוודא שלא יהיו להם הפתעות כאשר יחזרו).

Service One

מגוון פיצ'רים ייעודיים

המערכת מכילה מגוון תוספים ייחודיים המותאמים בקפידה לעסקים מודרניים ולתצורת העבודה החדשנית. לרשותכם פיצ’רים לשימוש ידידותי כמו דיווחים יומיים, התראות, היעדרויות ועוד. כמו כן, ניתן לפתור את "בעיית הדיווח" מכל מקום והמעסיק יכול להיות רגוע כי מדובר בדיווח אמיתי ברגע האמת.

להתנסות 14 ימים ללא התחייבות